Wednesday, June 17

saujana utama

bertapa bosannya saujana utama nie , rasa macam nak pindah shah alam balik .

.........................................................................................

awal berada di saujana utama ,
since aku pindah saujana utama tahun lepas , aku like macam dah takda life jeh kat sini . boring boring and boring -_- takda pape kat sini , mcd semua takda . nak pergi kedai sabatu juah nya . rasa macam nak mati jeh duduk sini . dari bulan 7 tahun lepas sampai bulan 1 tahun nie aku duduk rumah mengalahkan anak dara . haha , takda kawan semua . pergh , habis keras dah kat sini .

sekolah ,
then this year , masuk SMKSU . ingat boleh lah cari kawan , rupa nya bukan cari kawan . cari musuh . hahaha . tapi awal awal bulan jeh lah , semua bajet nak katai katai aku jeh . bak kata akili "biasalah diorang , diorang nak test budak baru jeh tuh" . then bila pikir pikir balik ramai budak baru yang ada , then diorang aim aku jeh . haih , gila lain perangai diorang . kata aku kerek lah apa lah . padahal aku lepak dengan diorang pun takpernah . pelik pelik pelik . then aku pakai topman kat sini pun diorang kata market ? LOL . topman jeh pun . so lama lama diorang dah mula kenal aku baru lah diorang tau aku nie macam mana . so baru lah rasa free sket kat SMKSU nie . haha . tapi kan , still ada lagi yang takpuas hati dengan aku . grrrr .

.........................................................................................

kalau ikut kan banyak lagi benda nak cerita pasal saujana utama nie , tapi malas lah . nak taip panjang panjang . haha .